PointBlank Hile 17.01.2014 VipMods (Güncel Video) Wallhack - Hala Güncel

Etiketler :

PointBlank Hile 17.01.2014 VipMods (Güncel Video) Wallhack - Hala Güncel

Merhaba arkadaşlar vipmods hala güncel deli gibi oynuyanlar var :)

Bugun sizlere yeni bir video anlatım ve oyun içi video eklicez 

Birde yönetici olarak çalıştırma ve please wait hatası için bir öneri sunmaya çalışcaz 

İlkönce kullanım diyelim 

KULLANIM 

Vipmods hackı çalıştırıp

Oyunu normal olarak PBLauncher.exe den başlatınız

PLEASE WAİT İÇİN 

1- Submit bug yazısı çıkacaktır . O yazıya basıp program kapanana kadar bekleyin sonra oyunu açın atmaz .

2 Netframework programınınızı güncelleyiniz


YÖNETİCİ ÇALIŞTIRMAK İÇİN 


Tşk Eşref & Xecontioner

VİDEOLU ANLATIM 18 OCAK 2014 



VİDEOLU ANLATIM 




HİLE

RARPASS
www.siberyazilar.com

Paylas

59 yorum:

  1. ADAMIN DİBİ ÇALISIYO VH ELİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş oyundan atıyo 1-2 dk sonra ne yapıcam ?

      Sil
    2. nerdn indiriliyor

      Sil
  2. bilgisyar açıldıgında siteye yönlendirme falan yapıyor mu? pc açıldıgında kendiliğinden vipmods sitesine yönlendirmiyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam vipmods sitesi sadece hileyi çalıştırdıgında açılır onun dısında dedıgın gıbı acılmaz

      Sil
    2. kardeşim ben çıkartıyorum boş panoya kopyala bişey çıkıyor ne yapmam lazım yardım edermisiniz?

      Sil
    3. hata veriyo bi yardım edrmisinz

      Sil
  3. wipmods kurulum için şifre istiyor o şifreyi nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam rar şifresi www.siberyazilar.com konuda rarpass kısmına bak

      Sil
    2. ŞİFRE KISMINA TAM OLARAK NASIL BİR KELİME YAZILIYOR ''RARPASS'' IDA YAZDIM HALA AYNI ŞEKİLDE ARŞİV ÇIKARTMA YAPMIYOR

      Sil
    3. www.siberyaziler.com u yaz diyeceksen onuda yazdım o da olmuyor

      işletim sistemi w8 64 bt

      Sil
    4. Merhaba lütfen "ler" değil "www.siberyazilar.com" olarak deneyiniz rardan çıkarmak için şifreyi.

      şu anda indirdim denedim rardan çıkarmada sorun yoktur.

      Sil
    5. merhaba ben cafe işletiyorum antivürüs olarak deepfreze kulanıyorum deepfreze etkinken vipmods hata veriyor. devre dışı bırakıyorum deepfrezi vipmods hata vermeden sorunsuz giriyor ve çalışıyor.ama ben deepfreze kulanmak zorundayım ve müşteriyle sorun cıkıyor bu yüzden bunun bir hal çaresi yokmu yardımlarınızı bekliyorum tşkler...

      Sil
  4. vipmods kurulumu yapacakken dosya çıkartma işlemi için şifre istiyor o şifreyi nasıl ve nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  5. kardeş bir zamandan sonra oyundan atıyo

    YanıtlaSil
  6. Yav beyler şu hileyi bana ypın yav teamviewerden

    YanıtlaSil
  7. arkadasm indiremiyorum bir türlü yardımcı olurmusnz

    YanıtlaSil
  8. olum teamdan isteyen gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tolga team dan bana ayarlarmısın ?

      Sil
    2. kardeşim temwiewer 9 dan ayarlarmısın hileyi indiremedim daha ben 5 te kalıyo inmiyo 5 saniyede kalıyo ?

      Sil
  9. şahinhack ı güncelleyin beyler ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şahgin hck calısıo kardesya gene vpmodsda oldugu gibi kmnde calısıor kmnde calsmıo arkadas sahın hack ı halen kllnıo bende denıoz yapamıoz

      Sil
  10. Arkadaşlar ama haksızlık epiç pb ye de hile paylaşın oto ikll hilesi var normal oyunda işe yaramıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. epic pb unutulmadıda beklemedeyiz konu gelir yakında epic için

      Sil
  11. Kardeşim biz yönetici olarak çalıştırmam için vipmodsun özelliklerine nereden giricez

    YanıtlaSil
  12. kardeşim benim pc w8 64 bit dosyayı indirdim çalıştır diyorum oyuna giriyorum olmuyor sizin dedğiniz yukardaki fotoyuda denedim w8 yerine w7 yazıyor uyumluluk düzeltirseniz sewinirim.

    YanıtlaSil
  13. acil yardım edebilirmisin some files are missing hatasın yani bazı dosyalar eksik diyor nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  14. kardeşm eline sağlık ama çok çabuk atıyor 1 maça girer girmez 1. dakikasında atıyor çözm yolu varmı yoksa bölemi?

    YanıtlaSil
  15. konuya 18.01.2014 video kanıt eklendi

    YanıtlaSil
  16. ustam bu hileyi oyunda nasıl açıcaz )?

    YanıtlaSil
  17. ben oyunu açtığmda point blank plase wait yazıp örümcek çıkıyor ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN KATILIYORUM OYLE BİR HATA CIKIYOR AYNISI BNDA OLUO

      Sil
  18. beyler oyundan atıyo nolurrrrr yardım edin

    YanıtlaSil
  19. somefilesare missing diyo hata veriyo açilllll yardım lütfen
    ilgilenirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş bndede aynı sorun oluyo bi çözümmm

      Sil
  20. Point Blank Güncellendğinde Hileler fix Vipmods için süreklü güncelleme istiyoruz Hile çok güzel çalışıyor :)

    YanıtlaSil
  21. vipmods u cıkarırken hata geliyo tümden boş gelio

    YanıtlaSil
  22. bende RAR ŞİFRESİ İSTİYO LÜTFEN YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş Şifre www.siberyazilar.com

      Sil
  23. NetFramework İlla Şart Mı İndirilmiş Ve Güncellenmis Olması ?

    YanıtlaSil
  24. admin lütfen cevap ver acil not load desktop vipmods[dll] diyor yani error veriyor oyuna girerken ne yapmam lazım söyler misin?

    YanıtlaSil
  25. admin bnim blgisayarr tam premium uyumlulukta ne yapaczzz????????

    YanıtlaSil
  26. Yardım edin xp de neden çalışmıyooooor :(((

    YanıtlaSil
  27. yardım edin hileyi açıom başlata tıkladığımda ama açılmıo

    YanıtlaSil
  28. kardeşlerim benim bilgisayarda hile hata veriyo windows 8 olduğundan dolayı olabilirmi

    YanıtlaSil
  29. Beyler SÜPERR ÇALISIODA 1-2 dk çıkıo mavi hata verio yurt dısı hack mı ne dir ole bi hata aciL yardımm

    YanıtlaSil
  30. abibana parola diyo rardan cıkartamıyorum

    YanıtlaSil
  31. reklami gecimi tikliyim kardes?

    YanıtlaSil
  32. kardeşim hangi programı kullanıyosun mause efekti için cursor fx plus dışında yada direk adı ne programın

    YanıtlaSil
  33. oyuna inject nasıl yapabilirim vipmods 'u bende please wait veriyoda?

    YanıtlaSil
  34. <Kardeşim 1-2 sonra oyundan atıyor güncellenmesii gerek yine ?

    YanıtlaSil
  35. Admin Some Files diye bi hata verio önceden yoktu şimdi ver bi yardımcı ol .

    YanıtlaSil
  36. parola istio çalıstıramıyorum

    YanıtlaSil
  37. hileyi çalıstırdım ama girince pb ye, hacktoll tespit edildiğinden dolayı kapatılıyor yazıo lütfen yardım

    YanıtlaSil

Yorumlar Açılmış